کسب مقاوم دوم نیروهای مسلح ایران در مسابقات پنج‌گانه نظامی روسیه-راهبرد معاصر

کسب مقاوم دوم نیروهای مسلح ایران در مسابقات پنج‌گانه نظامی روسیه

سرپرست تیم پنج‌گانه نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از برگزاری اردو بین منتخب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و منتخب نیروهای مسلح فدراسیون روسیه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۱۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 09
کد خبر: ۲۴۸۹۷۱

به گزارش راهبرد معاصر؛سرپرست تیم پنج‌گانه نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از برگزاری اردو بین منتخب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و منتخب نیروهای مسلح فدراسیون روسیه خبر داد. 


سردار «مهدی سرور» سرپرست تیم پنجگانه نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دراین باره گفت: مسابقات پنجگانه نظامی بین منتخب نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و هشت تیم از نیروهای مسلح فدراسیون روسیه و یک تیم از کشور بلاروس از ۱۱ تا ۱۹ تیرماه به میزبانی کشور روسیه برگزار شد 


وی ادامه داد: با توجه به اینکه تیم فدراسیون روسیه جزء سه تیم برتر در رتبه بندی جهانی، در این مسابقات هستند، لازم شد که برای ارتقا تجربیات و تبادل تجربه بین دو تیم با توجه به همسویی این کشورها، این اردو اول در کشور خودمان ایران و الان هم با میزبانی تیم روسیه برگزار شود.


سردار سرور تصریح کرد: در این دوره مسابقات در بخش تیمی کشور روسیه اول، منتخب جمهوری اسلامی ایران دوم و کشور بلاروس سوم شدند .


سرپرست تیم پنج‌گانه نظامی جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: این اردو زمینه‌ای برای ایجاد آمادگی برای حضور پرتوان و پرقدرت تیم منتخب نیروهای مسلح در مسابقات پنجگانه در مسابقات آتی است که در مردادماه در کشور ونزوئلا برگزار خواهد شد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده